Bijna thuis! - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu Bijna thuis! - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu

Bijna thuis!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

10 Juli 2010 | Nederland, Zaltbommel

Hoi allemaal!

Even kort een berichtje om te laten weten dat ik goed thuis ben gekomen. De vliegreis was prima, beetje vroeg (kwart over 4 opgestaan), regen en 8 graden buiten, heerlijk! :P Wel een flinke klap in je gezicht om dan de Nederlandse hitte binnen te lopen! Frank heeft ons opgehaald, echt heel fijn (zou nu echt niet in de trein willen zitten) en alle souvenirs en illegale lavabrokken zijn meegekomen ;) Nu zijn we even bij mijn oom&tante om Holly (onze hond) en Emma (hond van oom&tante, die gaan morgen op vakantie) op te halen en zometeen gaan we echt naar huis. Alle uitgebreide verhalen en foto's komen hier binnenkort, maar voor nu wil ik eerst een koude douche! ;)

Liefs
Anne

  • 10 Juli 2010 - 14:42

    Liesbeth:

    De trein heeft hele lekkere airco hoor ;)

  • 10 Juli 2010 - 16:19

    Tammy:

    Een groot deel van de treinen heeft helaas Arko :')

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Mijn reizen :)

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 9396

Voorgaande reizen:

27 Juni 2010 - 10 Juli 2010

IJsland

01 April 2008 - 11 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: