Dag 4: sneeuwscootertocht en boottocht - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu Dag 4: sneeuwscootertocht en boottocht - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu

Dag 4: sneeuwscootertocht en boottocht

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

30 Juni 2010 | IJsland, Reykjavik

Vandaag komt de sneeuwscootertocht er dan toch van, maar dan op de Vatnajökull. Gelukkig kon mama vorige week binnen een dag een nieuw rijbewijs krijgen (ze was hem zoekgeraakt), anders hadden we dit niet kunnen doen! (ik heb namelijk ook nog steeds mijn rijbewijs niet :( ) De sneeuwscootertocht is dus voor vandaag in plaats van het vogels kijken, wat gisteren was.

Bij het fotogenieke gletsjermeer Jökulsárlón aan de voet van de Breidamerkurjökull is een volgend hoogtepunt. Hier gaan we wandelen of maken we een boottochtje (optioneel, maar ik denk dat wet het wel doen) langs tal van ijsbergen in de meest wonderlijke vormen. De brokken ijs drijven uiteindelijk naar zee en spoelen weer terug op het zwarte strand waardoor een zeer fotogenieke situatie ontstaat.

Groetjes,
Anne

  • 30 Juni 2010 - 13:09

    Iris:

    Heey Anne!
    Ik merk net dat jij mijn mailbox vol zit te maken met je interessante reisverslagen.
    Supercool wat je allemaal meemaakt daar!
    Londen was echt helemaal geweldig en daar zal ik ongetwijfeld nog wel veel over vertellen, maar dan moet jij ook alles over IJsland vertellen en fotootjes laten zien en zo!! :D
    Heel erg veel plezier nog en geniet van de kou!!
    doeidoei
    Iris

  • 30 Juni 2010 - 18:44

    Bert:

    "De brokken ijs drijven uiteindelijk naar zee en spoelen weer terug op het zwarte strand waardoor een zeer fotogenieke situatie ontstaat." --> Wel foto's daarvan maken he;)

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Mijn reizen :)

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 9441

Voorgaande reizen:

27 Juni 2010 - 10 Juli 2010

IJsland

01 April 2008 - 11 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: