Hoi allemaal! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu Hoi allemaal! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu

Hoi allemaal!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

23 Juni 2010 | Nederland, Middelburg

Vorig jaar, toen ik mijn vwo-diploma haalde, mocht ik een land uitkiezen om samen met mama naartoe te gaan. Helaas konden we toen niet gaan omdat mijn oma toen erg ziek was. Na die zomer is ze overleden aan alvleesklierkanker, en het enige pluspunt daaraan is dat de reis er nu dan toch komt :) Twee weken op een avontuurlijke busreis heel IJsland door, ik heb er zin in! Voor sommige mensen is dit een opmerkelijke keuze, dus ik zal even uitleggen waarom IJsland. 1. oma raadde het aan, zij is er 30 jaar geleden zelf geweest en 2. ik hou niet van hitte, dus dit is ideaal in de zomer :P Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen!

Omdat ik in IJsland waarschijnlijk geen toegang tot een pc of internet zal hebben, laat ik een vriendin van me elke dag een stukje plaatsen met wat ik die dag ga doen (mits de plannen niet wijzigen). Ik schrijf de stukjes nu vast en geef jullie wat interessante informatie, en jullie kunnen dan natuurlijk zien waar ik op dat moment ben. Zodra ik terug ben zal ik dan foto's en een eigen reisverslag plaatsen!

Groetjes
Anne

  • 23 Juni 2010 - 21:12

    Margreet:

    Je bent ook in Luxemburg geweest!

  • 23 Juni 2010 - 21:24

    Anne Jenniskens:

    je hebt gelijk mam :P weet jij alle data nog? hahaha

  • 23 Juni 2010 - 21:36

    Cindy:

    Heel veel plezier samen en ik ben benieuwd hoe de reis is.

    Groetjes Cin

  • 23 Juni 2010 - 22:04

    Daan:

    veel plezier =)

  • 24 Juni 2010 - 05:46

    Pappa:

    Fijne reis lief en niet in een krater vallen!

  • 24 Juni 2010 - 07:19

    Rudy:

    Geniet ervan in IJsland en heel terugkomen als het even kan (en zonder as) :)

  • 24 Juni 2010 - 07:54

    Toon:

    Wat een leuk initiatief, een reisverslag. We gaan het zeker volgen ! Geniet er van. Oma sprak na 30 jaar nog over Ijsland alsof ze er vorige week geweest was. Liefs, t o o n

  • 24 Juni 2010 - 11:46

    Frank:

    Maak er samen maar een mooie reis van om niet snel te vergeten! Ik ben benieuwd of jij er na 30 jaar ook nog steeds zo enthausiast over gaat vertellen ;) Liefs Frank

  • 24 Juni 2010 - 12:34

    Nicky:

    Hey Anne,

    Heel veel plezier in Ijsland, maak een paar mooie foto's ben erg benieuwd hoe het er uit ziet daar.

    Groetjes,
    Nicky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Mijn reizen :)

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 9431

Voorgaande reizen:

27 Juni 2010 - 10 Juli 2010

IJsland

01 April 2008 - 11 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: