Google Maps - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu Google Maps - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu

Google Maps

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

25 Juni 2010 | Nederland, Middelburg

Omdat het kaartje in het vorige reisverslag niet zo super duidelijk is, heb ik op Google Maps een kaartje van IJsland gemaakt met alle plaatsen waar ik heenga! Voor degenen die geinteresseerd zijn, dit is de link:

Het is trouwens wel vrij raar om sjaals, truien, dikke sokken, lange broeken, mutsen en handschoenen in te pakken terwijl het buiten 25 graden is :P

Met veel liefde,
Anne

  • 25 Juni 2010 - 12:59

    Rudy:

    Grappig om te zien dat er in het midden van het eiland eigenlijk bar weinig te doen is.

    Logisch, maar wel grappig :)

  • 25 Juni 2010 - 14:11

    T O O N:

    Wat een geweldige aktie, die kaart. Goede reis en liefs, t o o n

  • 25 Juni 2010 - 15:08

    Sam:

    Deze website is geweldig...en ik wens je alles goedes, en de beste reis.

    (Kan een "reisverslag" een "itinerary" misschien zijn?)

  • 25 Juni 2010 - 19:34

    Ans De Jong:

    Lieve Anne, heel veel plezier in Ijsland en ik ben benieuwd naar jouw verhalen!
    Heel leuk dat je mij dit stuurt! Het gaat je goed!
    Liefs,
    Ans

  • 25 Juni 2010 - 19:56

    Frank Stevens:

    Hoi Anne,
    veel plezier in IJsland, ben heel benieuwd hoe het je bevalt. Enjoy!

  • 25 Juni 2010 - 21:03

    Erna:

    Wow geweldig dat jullie samen naar zo'n prachtig land gaan. Super site. Veel mooie momenten en indrukken samen toegewenst in een heerlijk koel land. Tof dat je ons mee laat reizen zo.
    Al het goeds. Erna

  • 25 Juni 2010 - 23:20

    Daan:

    zozo het hele land rond, toe maar hoor ;) je moet me nog even bellen voordat je gaat dan kan ik je nog veel plezier wensen ah :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Mijn reizen :)

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 9432

Voorgaande reizen:

27 Juni 2010 - 10 Juli 2010

IJsland

01 April 2008 - 11 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: