Dag 5: naar Bakkagerdi met de bus en 4x4 rit - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu Dag 5: naar Bakkagerdi met de bus en 4x4 rit - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu

Dag 5: naar Bakkagerdi met de bus en 4x4 rit

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

01 Juli 2010 | IJsland, Reykjavik

Dag 5 alweer! In het oosten van IJsland tekenen diepe fjorden en stille baaien de kustlijn. Ze zijn van elkaar gescheiden door steile en hoge bergplateaus, opgebouwd uit lavalagen van miljoenen jaren oud. In het hart van de Oostfjorden laten we de bus achter om met een 4 Wheel Drive (oh yeah, zo cool!) naar een afgelegen hut (let op: horrorscenario) aan de idyllische oostkust te gaan. Het strand ligt hier op 500 meter van de hut :D

Groetjes,
Anne

• 01 Juli 2010 - 17:04

Jan Diesveld:

Spannend! goede voortzetting van je ontdekkingsreis, groetjes, Jan

• 01 Juli 2010 - 20:46

Adrie:

Het is geweldig om daar in IJsland rond te gaan.
    De nietigheid van de mens moet daar ongetwijfeld groots worden ervaren.