Dag 14: van Keflavik terugvliegen naar Amsterdam - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu Dag 14: van Keflavik terugvliegen naar Amsterdam - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu

Dag 14: van Keflavik terugvliegen naar Amsterdam

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

10 Juli 2010 | IJsland, Keflavik

Vandaag gaan we helaas alweer naar huis! Als het goed is kom ik vanmiddag rond 12 uur alweer op Schiphol aan. Zodra ik thuis ben ga ik foto’s uploaden. Tot straks!
(de meeste teksten van deze twee weken waren trouwens van de reisorganisatie, en het is ook vooral om ervoor te zorgen dat ik straks nog weet waar we zijn geweest haha! Binnen een paar dagen krijgen jullie een volledig uitgebreid reisverslag van mijzelf en foto’s!)

Groetjes,
Anne


  • 10 Juli 2010 - 06:24

    Tammy:

    Welkom terug in de hittegolf :P

  • 10 Juli 2010 - 11:50

    Iris:

    Wow, je bent dus alweer in Nederland! En ik ben net wakker...
    Wauw... :p
    Ben superbenieuwd naar de foto's!!

  • 10 Juli 2010 - 14:24

    Anne Jenniskens:

    Ja bedankt Tamara :P De hittegolf is erg zwoel, maar ik denk dat er geen toekomst in de relatie zit ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Mijn reizen :)

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 9394

Voorgaande reizen:

27 Juni 2010 - 10 Juli 2010

IJsland

01 April 2008 - 11 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: