Nog 19 uur.. - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu Nog 19 uur.. - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu

Nog 19 uur..

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

31 Maart 2008 | Nederland, Kaatsheuvel

Hoi allemaal!

Ja, ik heb het uit zitten rekenen: nog iets meer dan 19 uur voordat ik het vliegtuig in stap. Dat is dus om 12.25 morgenmiddag. Drie uur vantevoren moet ik ingecheckt zijn (pff) en dus moet ik om kwart over 7 (!!) al in de trein zitten. Nouja, het is in ieder geval beter dan om half 6 al in de auto en vervolgens in de file. En ik klaag natuurlijk niet! Want dit is zo vet!!

Wel heel erg geschrokken vandaag: Roberta (pianolerares van Daan c.q. mama's vriendin c.q. die ken ik dus ook best goed) is van het weekend overleden. Ze had al een tijdje kanker, maar het is in de afgelopen anderhalve week heel erg snel gegaan. Dat betekent dat ik niet bij de crematie zal kunnen zijn van de week.. maar ik kan ook wel zelf een kaarsje branden.

Ondanks deze schrik, wil ik hier toch niet mijn reis door laten 'verpesten' en ben nog steeds de hele dag druk bezig met inpakken, lijsten maken, liedjes op m'n mp3-speler zetten en allerlei batterijen opladen omdat die stomme Amerikanen driepolige stopcontacten/stekkers hebben met 110 volt in plaats van onze tweepolige stopcontacten/stekkers met 220 volt.

Zodra ik op een computer kom zal ik hier weer een berichtje plaatsen, maar dat duurt misschien wel tot woensdag. Tot die tijd misschien een sms-berichtje vanaf Schiphol of Washington Dulles (hieronder).

Groetjes Anne

  • 31 Maart 2008 - 15:29

    Lois:

    Hey Anneke, ontzettend veel plezier in Amerika met Laura, Bert en de hele zooi daar! We gaan jullie zeker missen;) xxxx

  • 31 Maart 2008 - 17:00

    Frank:

    Hey lieverd!
    Alvast veel plezier daar in het verre Amerika. Tot over 10 dagen!

    Kus
    Frank

  • 31 Maart 2008 - 17:02

    Jules:

    hee Anne,
    nog bedankt voor zaterdag, het was gezellig!
    ik wens je een goeie reis en veel plezier!

    Liefs
    Jules

  • 01 April 2008 - 11:37

    Liesbeth:

    snik snik snik snik snik snik snik snik

    Ik mis jullie nu al allemaal!!!!!!!!!
    tja en natuurlijk veel plezier he :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Mijn reizen :)

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 9437

Voorgaande reizen:

27 Juni 2010 - 10 Juli 2010

IJsland

01 April 2008 - 11 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: