the beginning - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu the beginning - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu

the beginning

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne

26 Maart 2008 | Nederland, Kaatsheuvel

Hoi allemaal! Dit wordt als het goed is mijn digitale reisdagboek als ik naar Amerika vertrek. Als je deze mailtjes niet wil krijgen, mail me even, dan haal ik je uit de mailinglist. Vind je het wel leuk, log dan in met inlognaam snackchinees en wachtwoord ook snackchinees. Dit is alleen voor bezoekers, ik heb het zo gedaan zodat niet iedereen er zomaar op kan. Groetjes Anne

  • 26 Maart 2008 - 23:30

    Frank:

    Hoi Anne,

    hartstikke leuk zo'n dagboek. Ik ben heel benieuwd wat je te vertellen hebt.

    Groeten

    Frank

  • 27 Maart 2008 - 08:13

    Anke:

    Lieve Anne,

    heel veel reisplezier!
    Zet m op wereld reiziger!!

    Groet,

  • 27 Maart 2008 - 11:04

    Judith:

    Een fijne reis!

  • 27 Maart 2008 - 12:00

    Iris:

    Heey Anne!!
    Kei leuk idee zeg! Zo'n digitaal reisdagboek! Ik ga zeker wel elke dag kijken wat je er allemaal opschrijft :p Veel plezier in Amerika alvast!!
    xxx
    Iris

  • 30 Maart 2008 - 14:22

    Toon:

    Hoi Anne,

    Wat een mooie foto staat in je profiel !!

    Goede reis alvast. Ben benieuw naar je belevenissen.

    t o o n

  • 30 Maart 2008 - 14:24

    T O O N:


    En nu zonder fouten:

    Hoi Anne,

    Wat een mooie foto staat er in je profiel !

    Goede reis alvast. Ben benieuwd naar je belevenissen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Mijn reizen :)

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 9441

Voorgaande reizen:

27 Juni 2010 - 10 Juli 2010

IJsland

01 April 2008 - 11 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: