Dag 13: vrij te besteden dag in Reykjavík - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu Dag 13: vrij te besteden dag in Reykjavík - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu

Dag 13: vrij te besteden dag in Reykjavík

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

09 Juli 2010 | IJsland, Reykjavik

Onze laatste dag op IJsland brengen we door in de hoofdstad Reykjavík, waar we nog wat inkopen kunnen doen of een bezoek brengen aan één van de vele musea. De reisorganisatie adviseerde ons om bijvoorbeeld een bezoek aan het Nationaal museum of de botanische tuin te brengen. We kunnen natuurlijk ook een stadswandeling maken en onderwijl de Hallgrimskerk bekijken. ‘s Avonds met zijn allen uit eten. Jummie :D

Groetjes,
Anne

  • 09 Juli 2010 - 06:50

    Rudy:

    Maak er een hele mooi laatste dag van en we zien je weer komende weekend!

  • 09 Juli 2010 - 06:56

    Jan Diesveld:

    Goede terugreis, groetjes en bedankt voor jouw verslagen (want nu wil ik er zelf ook wel een keer naar toe), Jan

  • 09 Juli 2010 - 10:23

    Liesbeth:

    De vakantie is toch maar weer snel omgevlogen zeg! Ben benieuwd naar je aanvullende verhalen :)

  • 09 Juli 2010 - 15:43

    Iris:

    Hè, krijg ik een smsje van je dat ik mijn adres moet sturen, zodat je een kaartje kan sturen vanuit Reykjavík... (was ik nog op tijd??? ;) )
    Maar ik heb niets gestuurd vanuit Londen...
    Schaam, schaam... Volgende vakantie stuur ik wél een kaartje (waarschijnlijk vanuit Enschede! Of Eindhoven!! :) )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Mijn reizen :)

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 9391

Voorgaande reizen:

27 Juni 2010 - 10 Juli 2010

IJsland

01 April 2008 - 11 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: