Dag 10: raften bij Varmahlíd - Reisverslag uit Varmahlíð, IJsland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu Dag 10: raften bij Varmahlíd - Reisverslag uit Varmahlíð, IJsland van Anne Jenniskens - WaarBenJij.nu

Dag 10: raften bij Varmahlíd

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

06 Juli 2010 | IJsland, Varmahlíð

Uitslapen, zwemmen of paardrijden deze ochtend? Dat hoor je zodra ik terug ben ;) ‘s Middags rijden we via Akureyri naar het plaatsje Varmahlíd, onze uitvalsbasis voor een schitterende raftingtocht (soort kano) over één van de snelststromende gletsjerrivieren in dit gebied. Spannend :D Nou moet ik meteen denken aan die reclame van Bose over dat tv geluidssyteem, daar is ook zo’n ventje die aan het raften is. Hoop dat het er in IJsland net zo ruig aan toe gaat op die rivier als in die reclame ;) Zul je natuurlijk net zien dat het die dag windstil is en we alleen maar met de stroom mee hoeven te peddelen :P

Groetjes,
Anne

• 06 Juli 2010 - 05:58

Tammy:

Gelukkig heeft de sterkte van de stroom niets te maken met de hoeveelheid wind, dus dat ruige tochtje komt vast in orde ;)